1. biber..2.çekirdek..

OLASI İNTİHARIMIN MUHTEMEL MEKTUBU..

Sizlere müştak ve müteşekkir “ben”den,



gözlerimin feri sönerken, kendi gölgemde boğulmakta iken. Orta çağ ve yeni çağda yaşamış vampir sülalesinin bir bireyi olarak, gözlerim artık gün ışığına dayanamakta.

(çok değerli bir eser bıraktığını sanan, ölümü çoktan hak etmiş bir ergen olarak psikofizyolojik durumumu belirttim. Affola.)



evet bebeğim öncelikle bunu okuduğun için şanssızsın.adına üzildüm.. hastalıklı sarhoş adi beynimin dirtettiği bu adi kelimeler, senin hazırlanmış bir mücazat paketi olarak düşünebilirsin.. ama değil.



an itibariyle bütün bir bileğimi göz yuvarlıma sokmuş durumdayım..aklıma hep yazmak istediğim adi biri romana ait fikirler geliyor. Ve hatta sinemaya uyarlanması...



ve birden kahve mi yudumluyorum.. ve hepsi uçup gidiyor..



çok geç kalmışım. tamda bunu diyorum:.



ne ailemin istediği bi adam oldum. ne kendimin istediği bi adam olabildim. Nede herangi bi başka birinin istediği bi adam oldum.. sadece kıyafetlerimin istediği bir adam olabildim..



böyle bir karar aldıysam.. alkol veya türevi bir uyuşturucu madde kullanıp. Düşünsel karakterimi devre dışı çıkartarak bu işe kalkışmışımdır..

yada beni çok iyi tanıyan biri tarafından öldürülmüş ve buda intihar süsüdür..



<spoqly>