Alerji değil Böcek..

Alerji değil Böcek..


        başım acıyor. gözlerim acıyor ve kaşınıyor. alerji dediler inanasım gelmedi.

        içine kapanık, havalrın hafif serinlemesinden rahatsız olan, sevdiceğinden ayrılmış, depresyonlar altında ezilmekte olan bir böceğin hikayesini doldurmaktayım.

        evinden atılmış, sevdiceğinden ayrılmış.bir böceğin yapacağı gibi antenini önüne eğip sarhoş ve aylak bir biçimde dolaşmakatayım.derdim var birilerine kendimi anlatmam lazım diyerek içimden geçiriyorum.

        gecenin verdiği tatlı karnalıkta dolanırken bir insan görüyorum. boş gibi duran bir kafaya sahip. kendisi uyumakta. güç bela tırmanıyorum yatağa, doğruca burnuna.<hamdolsun kafayı sokacak biyer bulduk> ilerliyorum sağ gözünün yuvasına(iç Tarafı) yerleşiyorum geceyi orda geçiriyorum.

         sabah gazetemi almış okurken, aciz insan elini gözüne sokuyor. yetmiyor bileklerini sokuyor. ovuşturuyor. huzurum kaçıyor. sol tarafa atlıyorum.. bu sefer iki eliyle birden geliyor.daha yukarılara çıkmaktan başka çare bulamıyorum.<sinüs boşluğu> daha güvenli. yakında son bulacak ömrümün son demlerini durda geçirmeye karar verdim.



            BÖYLELİKLE ÜÇ(3) ÇÖZÜM YOLUNU GÖRÜYORUZ.

                 1. beklemek.(pek önermiyoruz.)
                 2. burundan "raid" aktivesi.(önerilir.)
                 3. kafaya sıkmak.(yaşm garantisi yok ama kesin çözüm.)

< bkz. kaşıntını etkileri. >