bu sefer farklı..

bişeyler oluyo..
her "into the wild" izleyişimde ciddi analamda değişikliğe uğruyorum sanki benim reset düğmem, bas. dünyama farklı karakterler ve farklı yüzler eklensin.yep yeni haykırışlar. felan..
5.10 akşamı gecesi arasında (6belki7) izlemiş olup değişim anında görülmeye başladı.. yanlışlıklarımın farkına varıp, yeni bir yol izlemeye başladım. bişeyler oluyor ama anlayamıyorum. tüm bu olanlardan sonra rüyamda jim morrisonu görmek için uyuyorum. [göremezsem dinlenmiş, görürsem demlenmiş olurum..}
1-2 ay önce aldığım bir radikal karar'n uygulaması an itibariyle başladı. muhtemelen bir hafta felan sürer. KARAR:Teoman arşivine bir el atmak tozunu silmek. epeydir(2yıl dan fazla) açılmamıştı. zihnimin tozlarını silip maziye dönüp bakmak ve o tarifsiz acıyı çekmek içinde böyle bişey yapmış olabilirim.
mantık güdmek yanlış oluruna bırak bebek;bir boşluktan fışkıran arzu ile eleştirip araştırmadan yola koyuluyorum..(teoman - sus konuşma)..