kabul edemedim bi türlü..:

sanıyorum..:
bütün düşüncelerini dışarı kusarsan eğer; insanların gözündeki gizemlei değeri yokk luyuor. bu yüzden kendimi kınıyorum. diyorum ki madembeni tanıyorsun, gizemime saygı duy eğer onu öğrendi isen bilem adamın yüzüne vururcasına ifadelerde bulunma..
evet bebeğim, hem kırıcı hem itici oluyorsun, tasvip etmiyorum. ve de bunu açıkça belirtmekten de çekinmiyorum. ya hiç okuma değer verme yada okuduktan sonra, "bunun yazdığından ancak bu olur." yada " bunun yazdığını birtek kendisi okur" ifadesindenuzak durmanızı şiddetle öneriyorum. etik değil. belki sadece ben yazarken okuyorum(içimden), ama benim düşüncelerime saygı duymalısınız.
ortak nokta aramaya kalkamayın..:rahatsız olmuyorum, ama yukaruda belirttiğim gerekçeler gereği yapmamanız gerektiğini açıkça dillendiriyorum..
an itibariyle içimde bir rahatlama olduğuna eminim. rahtladım.