karavandan hayatalrım

biberden farklı bir tür..:
bilemedim.. ama öyle bir yola çıkyaım amaçsızca diye başladım.
tıpkı pek çoğunun arayıpta bulamadığı bir karavan seyaheti gibi.sadece yol ve gözlemler. (farkımı farkettim: yol akıyor ben duruyorum geleni gideni görüp gözlemliyorum. hayatlarına ortak oluyorum nefeslerini çekiyorum. amaçsızca bekleşip vakit geçiyoruz.(sosyal olmamızın gereğine dayanarak.)
ewet bebek, dönüp dolaşıp biyerlerde düşüyoruz.ve bir adam (tanıyıp tanımamızın önemi yok ileride kim öğreniriz.)elimizden tutup çekiştiriyor. ve o bataklılktan çıktık. analmadım nasıl oldu ama oldu.
kantini bahçesinde yalnız başıma oturuyor ve ggelip geçen insan(cık)ların ayaklarına ve dudaklarına bakıp ne yapmaya çalıştıklarını anlamaya çalışyorum..(charlotte gainsbourg -in the end çalar) müzik ve haif meşrep sigara dumanını etkisi ile biraz daha havaya girerim. gizli gözlerle "bu herif bi başına ne halt yiyor burda" demelerini farkedip içimden kahkahayı basarım.(amaç yok)
[let's dance-david bowie]